COUNTRY BRAND INDEX
|
עשר המדינות הפופולריות ביותר בעולם Futur brand : COUNTRY BRAND INDEX 2009
www.tourism-review.com/futurebrand-top-10-country-brands-2009-news1916 |
|
|
מיתוג המדינה: הבעיה היא שאנו לא מאמינים
|
מדינת ישראל נחשבת לנס שלא היה כדוגמתו בתולדות האנושות, אך נראה שרוב הישראלים בוחרים להתמקד בשלילי. בכדי למתג את המוצר ששמו "מדינת ישראל" יש להתחיל מבפנים - הגיע הזמן שנבין שהדברים אינם מובנים מאליהם. רק כך נוכל להתחיל למתג את ישראל בעולם. מאת: גינגי פרידמן |
|
משרד החוץ: פרוייקט לאומי-'מיתוג ישראל'
|
"קיים פער בלתי-נסבל בין הדימוי שלנו בחו"ל ובין מי שאנחנו באמת". כך הסבירו במשרד החוץ את ההחלטה על ביצוע תהליך "מיתוג ישראל" בתחילת השנה. מאת: אליה שילה |
|
פרצופה של המדינה
|
ישראל, מה לעשות, היא לא בדיוק המדינה הכי אהודה בעולם. לרגל יום העצמאות אספנו שלושה רעיונות למיתוג מחדש של המדינה כדי לעשות אותה קצת יותר פופלרית. ממותגים
מאת: אפרת בלשן
|
|
מה עושים עם התדמית הדפוקה של ישראל
|
זה שלמדינת ישראל יש תדמית דפוקה בעולם זה לא סוד. לא בכדי דורגנו בין המדינות בעלות התדמית הדחויה ביותר בסקר מדד מותגי מדינות, מבית היוצר של חברת המחקר GMI והחוקר סיימון אנהולט, גם השנה.
השאלה כעת – מה עושים עם זה?
מאת: רמי הסמן. |
|
הדת האזרחית החדשה
|
ד"ר מיקי ארליך
המחלקה ללימודי ארץ-ישראל וארכיאולוגיה
אוניברסיטת בר-אילן
באוקטובר 1956 יצאה ישראל למבצע "קדש". כידוע, לחמה אז ישראל נגד מצרים בשיתוף פעולה עם צרפת ואנגליה. שבע עשרה שנים מאוחר יותר, בעקבות מלחמת יום כיפור, הטילו מדינות ערב חרם נפט על הולנד בשל קשריה עם ישראל. ההולנדים חרקו שיניים, רכבו על אופניים וסרבו להיכנע. אלה הן שתי דוגמאות מיני רבות המצביעות על נקודות שיא ביחסי ישראל ואירופה, אליהן ניתן כיום להתייחס בנוסטלגיה. מה ארע ליחסי ישראל עם אירופה אשר בנקוף השנים ידעו שינויים רבים, בעיקר לרעה? האם מדובר בגזירות גורל, או שמא לפנינו מקרה בולט במיוחד של טיפול רשלני של המדינה ביחסי הגומלין שלה עם מדינות בעלות חשיבות ראשונה במעלה? |
|
ניהול משבר תדמיתי
|
ניהול משבר תדמיתי - מתוך מהדורת מבט, ערוץ 1 |
|
מיתוג מדינות בערוץ 10
|
דני צימט, מומחה למיתוג מדינות, מתארח אצל לונדון וקירשנבאום, ערוץ 10 |
|
מיתוג מדינות - תעשייה לכל דבר.
|
תהליך מיתוג מדינות קיים למעשה מאז ומעולם. כל מדינה ברת-קיימא שולחת אין ספור מסרים לעולם באמצעות תרבותה, אומנותיה, פעילותה הפוליטית, מוצרי היצוא שלה, נציגיה המבקרים בעולם כאנשי רוח, אנשי עסקים וספורטאים המתחרים בזירה הבינלאומית – כל המסרים הרבים הנשלחים אל מחוץ לגבולות המדינה אמורים לייצג נאמנה את תדמיתה של המדינה, את הלך הרוחות בה, את סדר יומה ויעדיה .
המסרים הרבים ששולחת המדינה כל העת הם הבסיס לתדמיתה הנתפסת של המדינה.
מאת דני צימט |
|
|
|
דיונים
|
דעות כתבות וסרטים יתקבלו בברכה - שליחה |
|
ניהול משבר היחסים ישראל-טורקיה בראיונות בטלויזיה
|
ראיון בתוכנית הבוקר בערוץ 2
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DXmWvXJrXf8?fs=1&hl=en_US&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DXmWvXJrXf8?fs=1&hl=en_US&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object> |
|