חברת התקשורת השיווקית בראשה אני עומד אחראית על פרסום ויחסי הציבור למותג התיירות של טורקיה בישראל בשנים האחרונות. בשנת 2005 תרמנו מקצועית למיצוב טורקיה כיעד התיירות היוצאת מספר אחד של ישראל- ומאז במסגרת המדור "צרות של עשירים" אנו מישמים אסטרטגיות שיעדן "שימור מובילות". טורקיה נהנית מהצע רב ומגוון של יעדים ואטרקציות תיירותיות לכל הגילאים וברוב חדשי השנה, ולמרות זאת נטייתם של מרבית היוצאים לטורקיה הייתה ונשארה לבלות בקיץ ובחגים בקלאבים "הכל כלול" שמהווים ללא ספק חופשה אולטימטיבית בכל הקשור לעלות/תועלת.
לאתגר יהיה לי לקרוא את חוות דעתם המלומדת של חברי קהילת התיירות אודות הדינמיקה בשוק התיירות היוצאת של ישראל, על מגמות וטרנדים, על הצלחות ורחמנא ליצלן על כישלונות ובכלל מה דעתכם על יעד התיירות הנקרא טורקיה ? |