תרבות הפנאי וקידום יעדי תיירות: Destination Marketing
המשרד היה אחראי בשנים 2000-2008 על כל תחומי התקשורת השיווקית, הפרסום ויחסי הציבור של משרד התרבות והתיירות של טורקיה בישראל.
לקוח מרכזי נוסף הם נתיבי אויר טורקיים, חברת התעופה הלאומית של טורקיה.
השכלה ולימודים: קידום הפרסום של מוסדות השכלה כגון המכללה לישראל, מכללת רמת גן, המכללה האקדמית אחווה, מכללת לוינסקי לחינוך ורשת תל אביב.
נדל"ן: קידום יעדי השיווק של חברות קבלניות כדוגמת אשדר בפרוייקטים בתל אביב, אשדוד, ירושלים, בת-ים, רחובות, נתניה, ואתרים ייחודיים בצפון הארץ.
תעשיה: שת"פ עם מפעלים וארגונים מרכזיים בתעשייה הישראלית כגון מפעל צרעה-גלובל, ביוטכנולוגיה כללית, התאחדות התעשיינים בישראל והמכון הישראלי לייצוא ושיתוף פעולה בין לאומי.
פוליטיקה: קמפיינים פוליטים, ארציים ואזוריים: מפלגת גיל, מפלגת שינוי, מפלגת האתיופים, המפקד הלאומי, יורם רן לראשות העיר: דוגמאות
אינטרנט: גיבוש אסטרטגיות שיווקיות, איפיון אתרים, ניהול תכנים, בניית אתרים. אתרים בניהולינו:
מועצת העסקים ישראל טורקיה
My Turkey- אתר טיולים קלאבים ובילויים בטורקיה
דוברות , הסברה, ניהול משברים Crisis Management
ניהול התקשורת השיווקית של ארגונים, חברות ומדינות . לוטה ראיונות טלוייזיה בעקבות משברים פוליטיים בין ישראל וטורקיה.
|