פעילות בינלאומית
חברת צימט פעילה בישראל כשישים שנה, בין חלוצות עידן הפרסום בארץ ומנוהלת על ידי הדור השני למייסדי החברה.
לחברה ניסיון רב בקידום יעדיהם השיווקיים של חברות וארגונים מהשורה הראשונה במשק הישראלי. החברה הייתה מעורבת במרוצת השנים במיזמים שיווקיים של התעשייה הישראלית אל מול יעדי היצוא החשובים של המדינה:
חברת צימט הפיקה את הקטלוגים הענפיים החשובים של מכון היצוא הישראלי בתחומי האופנה, המזון, התכשיטים ותעשיות ההיטק.
החברה ליוותה מהלכים שיווקיים מרכזיים במשק כגון פרויקט Opportunity Israel של התאחדות התעשיינים בישראל לאיתור שותפים אסטרטגיים לתעשייה , הכנס הבינלאומי של הבנק הבינאמריקאי לפיתוח ובנק ישראל, פרסום תוכניות לימוד אקדמיות של אוניברסיטאות אמריקאיות בישראל, הפקת חוברות התדמית של חברות ישראליות הנסחרות בבורסה האמריקאית כדוגמת BTG , ECI TELECOM ועוד.
בעקבות תהליך ברצלונה שהוכרז ע"י האיחוד האירופאי בשנת 1995 נולד מיזם שאפתני שיעדו הקמה ומיתוג אזור סחר חופשי חדש המאגד את ערי החוף והמדינות באזור הים התיכון EUROMED . אזור הסחר המיועד כולל 43 מדינות בהם 800 מיליון תושבים.
דני צימט מיצג את לשכות המסחר של ישראל בדיונים לקראת הקמת האזור המתנהלים זה כשלוש שנים. תכליתו של אזור הסחר המיועד הוא בעיקרו לשפר את תנאי התחרות של המשקים במדינות הים-התיכון תוך מתן הטבות לסחר ותיירות בתחומי האזור החדש. |